Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.bunecnavyziva.cz, provozovaný Lucií Šáchovou, IČ-68375654, Nechvílova 1821, Praha 4.
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání potravních doplňků, kosmetiky, drogerie a dalšího nabízeného zboží tak, jak je určil prodávající.
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.
Vybrané zboží můžete objednat pomocí nákupního košíku, telefonu nebo e-mailu.
Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách, v katalozích, prospektech nebo dalších tiskovinách, pocházejí od výrobců a našich dodavatelů. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat.
Internetový obchod www.bunecnavyziva.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky a EU.
Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny požadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním parfumerie, drogistického zboží na adresu uvedenou kupujícím.
V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky, zvláště v případech, kdy je objednávka zboží vyšší než obvyklá. V takových případech může být požadována záloha.
Nejsme plátci DPH a tudíž uvedené ceny produktů jsou konečné. K ceně zboží se v případě dodání poštou či kurýrem připočítává cena za poštovné a balné dle uvedeného sazebníku. V případě nadstandardních hmotnostních zásilek může být připočteno nadstandardní poštovné. V takovém případě je zákazník před odesláním zásilky informován o ceně dodání.
V případě výraznějších kurzovních změn, provádí společnost Coral Club International úpravu cen. Dojde-li k této změně, bude zákazník dotázán, zda souhlasí s novou cenou za objednané produkty.
3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka učiněná zákazníkem v e-shopu www.bunecnavyziva.cz je přijata do 24 hodin od podání a následně je kupujícímu zaslán potvrzující e-mail. V den, kdy je objednané zboží expedováno, je o této skutečnosti kupující informován. V případě, že k odeslání zboží z nějakého důvodu nedojde, bude zákazník neprodleně kontaktován správcem e-shopu.
4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, a to bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést číslo objednávky, datum objednání, jméno, e-mail ze kterého byla objednávka učiněna a popis objednávky zboží.
Provozovatel obchodu www.bunecnavyziva.cz je oprávněn jednostranně zrušit elektronickou objednávku zejména v těchto případech:
- vyprodání zboží na skladě,
- chybně zadaná cena u produktu,
- technický problém aplikace
Právo na odstoupení od smlouvy
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy podle § 53 odst. 6 občanského zákoníku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, můžete vrátit jen takové zboží, které nebylo rozbaleno a které je v uzavřeném ochranném obalu. Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní včetně případné dokumentace či návodu, bez známek užívání nebo opotřebení. Zákazník takové zboží musí poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum, kdy provozovateli dojde projev vůle zákazníka spočívající v odstoupení od smlouvy). Tento bod se podle § 53 odst.7 občanského zákoníku netýka zboží upraveného podle přání nebo potřeb zákazníka.
Po obdržení vráceného zboží provozovatel obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku zaplacené ceny zboží způsobem, který si oba účastníci dohodnou. Poplatky za poštovné, balné apod. se nevrací.
Před případným vrácením zboží, prosíme zákazníky, aby kontaktovali pracovníky provozovatele na emailové adrese: info@bunecnavyziva.cz
5. BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží je zasíláno na dobírku nebo je možné jeho osobní vyzvednutí.
Pokud je obsah křehký, je tak i označen a je zaplaceno, aby se s ním křehce zacházelo. Proto si Vaši zásilku překontrolujte ihned při převzetí a v případě poškození uplatňujte reklamaci okamžitě na poště (či u doručovatele). U nás tento druh reklamace uplatnit nelze!
6. DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta zboží zakoupeného v našem e-shopu, je od 2-10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován.
7. VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby je možné nepoužité, nerozbalené a nepoškozené zboží vyměnit za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výměnou tohoto zboží za jiné hradí kupující.
8. SMLUVNÍ POKUTY ZA NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1 000 Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny a předány některé společnosti na vymáhání takových pohledávek (pravděpodobně www.uhrazeno.cz) k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do 24 hodin od objednání.
Česká pošta doručuje zboží obvykle již druhý den!
Úložní doba balíčku je pouze 7 dní! Poté se nám balíček vrátí zpět. Za opakované poslání balíčku navyšujeme cenu o plnou výši poštovného a doběrečného!
9. REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e-shop nezodpovídá.
Na veškeré zboží je poskytována záruční doba.
Na co se záruka nevztahuje:
a) závady vzniklé běžným opotřebením,
b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu e-shopu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu, kontaktní telefon
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou
10. INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ
Zákazník odesláním objednávky souhlasí s občasným zasláním informačního zpravodaje na jím uvedenou emailovou adresu, ve kterém mu budou představeny novinky v nabídce, akce, slevy.
11. OCHRANA DAT
Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů a o nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu Zasílání novinek e-mailem.